Nie Usiedzę w Miejscu!

..pokaż dziecku świat!

sobota, 20 czerwca 2015

Szkocja - tydzień to za mało!

W ramach wstępu :)

Tak już się utarło że na każdym wyjeździe planujemy już następny. I nikt się nie spodziewał w Gruzji, że od słów do realizacji tak nie daleko:)

Tygodniowy wypad do Szkocji udał się przede wszystkim dlatego, że na najbardziej interesujący nas termin były tanie bilety :) Bo zdradzimy wam, ale nie mówcie nikomu, najlepsza pogoda na wyspach jest w czerwcu:) co zostało udowodnione już trzykrotnie !

Szkocja jest tak urocza że tydzień to zdecydowanie za mało! Co tylko daje motywację żeby tam jeszcze wrócić.
Nasza skromna trasa obejmowała:

• 2 dni w stolicy w Edynburgu ( w oczekiwaniu aż doleci reszta ekipy;)
  • Park Narodowy Loch Lomond & The Trossachs
  • Słynne Glen Coe, Fort William, Glenfinnan
  • Loch Ness, Fort Augustus
  • Glen Shiel
  • oraz bajkowa Isle of Sky
Najbardziej nam szkoda, że nie mogliśmy sobie pozwolić na kilka dni trekkingowych, bo góry mają przecudne! Wybraliśmy opcję "zobaczyć jak najwięcej " toteż wejdziemy na Ben Nevis następnym razem!

Jednak udało się zobaczyć wszystko co planowaliśmy, i to jeszcze w pięknym słońcu. Pogoda na wyspach to jak wygrana na loterii. Oprócz tego piwo jest super, potwora z Loch Ness nie ma, krajobrazy robią wrażenie, haggis jest jadalny, ba nawet bardzo smaczny :)

Z kategorii praktycznych informacji: tanio nie jest :) za obiad średnio 15 GBP. Nocleg da się wyhaczyć taniej  ( ok 20GBP) ale trzeba z dużym wyprzedzeniem zarezerwować , co też poczyniliśmy ( potwierdziło się naprawdę jak jeździliśmy wszędzie było wywieszone no vacancies, pomimo że to jeszcze sezon się dopiero miał zacząć). Nasze noclegi polecamy i możecie śmiało korzystać (sprawdzone lokum).

Mała jak ją zapytasz co jej się najbardziej podobało to powie, że "pan jak grał na dudach" :) proste:)