Nie Usiedzę w Miejscu!

..pokaż dziecku świat!

niedziela, 25 maja 2014

Gorce

W ten weekend Gorce przeżyły prawdziwy najazd małych wędrowniczków.
Tym razem III Zlot "Góry z dzieckiem" odbywał się na Turbaczu i wreszcie udało nam się wziąć udział. Naszych planów nie pokrzyżowała ani pogoda ani choróbska. Kinga od paru dni już przeżywała nadchodzącą "wyciecke".

Dzięki tej wspaniałej inicjatywie, mogliśmy w "realu" poznać bohaterów blogowych i fejsbookowych przygód oraz dopasować twarze do zdjęć:)

Po wylądowaniu w Kowańcu i ogarnięciu dzieciarni, wrzuciliśmy najcięższe rzeczy na samochód,który dzięki uprzejmości schroniska wspomógł transportem na samą górę.

Na Turbaczu byliśmy wiele razy i Gorce ogólnie zawsze wzbudzają u nas same dobre wspomnienia szalonych wypadów. Pomimo to tym razem nawet udało się zaliczyć 2 nowe trasy, gdyż z Nowego Targu nigdy nie było nam po drodze:)

Zielonym -Nowy Targ Kowaniec - Długa Polana - Bukowina Waksmundzka - Długie Młaki - Schronisko na Turbaczu

Żółtym - Schronisko na Turbaczu - Grajcarowa - Bukowina Miejska - Kowaniec Nowy Targ

Piękna słoneczna pogoda zachęcała do dłuższych postojów i popasów,które ukróciła nadchodząca od Tatr burza.
Jako że młoda w nosidle mogliśmy docisnąć ostatnie metry podejścia dzięki czemu udało się nie zmoknąć:)

Na szczęście popołudniu się wypogodziło i całą gromadą zdobyliśmy szczyt Turbacza.

Zuchy na Turbaczu

Na wieczornym ognisku na dzieci czekało mnóstwo atrakcji: bańki mydlane, urodzinowe ciacho, malowanie buziek oraz zabawy z chustą :)

W niedzielę zaskoczyła nas piękna pogoda od samego ranka, i przed powrotem poszwendaliśmy się jeszcze po Długiej Hali.

Dziękując za wspólną zabawę i wycieczkę pozdrawiamy wszystkie nowo poznane wędrujące rodziny :)