Nie Usiedzę w Miejscu!

..pokaż dziecku świat!

wtorek, 27 sierpnia 2013

WENECJA

Gdzie Słowenia a gdzie tam Wenecja !?

Właśnie zaledwie 180 km z tego miejsca gdzie stacjonowaliśmy:) Toteż nie mogliśmy darować takiej okazji, żeby nie zobaczyć Wenecji kiedy dzielił nas od niej rzut beretem!

Wybraliśmy się na 3 dni (2 noclegi) do Wenecji. Stacjonowaliśmy oczywiście w słynnym Jolly Village Camping - gorąco polecamy:)
 Nasze stanowisko było bardziej ogrodzone krzakami, przez co Kinga choć trochę ograniczała swoje podróże, jednak sąsiedztwo francuskiego obozu młodzików dawało się we znaki głównie w nocy:)

Po podróży ze Słowenii, popołudnie spędziliśmy mocząc się w campingowym basenie i szykowaliśmy sie na całodniowe zwiedzanie Wenecji.
Z campingu podróżowaliśmy do miasta shuttle busem (bardzo wygodne!), poźniej People Moverem (kolejką) i już witało nas centrum Wenecji, które dalej przemierzaliśmy pieszo:)

Mapa nie była nam do niczego potrzebna, w każdym zaułku były znaki, którędy przeciskać się w kierunku Rialto oraz Placu świętego Marka.

Kinga zwiedzała z zapałem, troszkę spała, ale głównie interesowały ją świecidełka w sklepach z suwenirami.Generalnie Wenecja nie zrobiła na niej wrażenia, wycieczka jak wycieczka:) My za to zwiedzaliśmy i przypominaliśmy sobie miejsca sprzed lat.

Cień wąskich uliczek pozwalał umknąć przed gorącym słońcem.